BEGIN:VCALENDAR VERSION:1.0 BEGIN:VEVENT SUMMARY:Més eficiència = més vendes. Sigues un venedor més efectiu. 10h DESCRIPTION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:Aquest curs et dona les claus per a ser un venedor més efectiu.Objectius del curs:Conscienciar i motivar als empresaris/empresàries que existeixen espais de millora per potenciar el seu comerç i/o establiment.Identificar, conèixer i entrenar aquests espais de millora per gestionar el negoci d’una manera més proactiva.Programa i format1) Bloc 1: Principis del màrqueting estratègic i tàctic. Com es relacionen les idees de millora?  Sessió-taller.La sessió es desenvolupa a través d'un cas (taller) inspirat en la realitat. Així durant el taller el participant aprèn a :Analitzar una situació tant des del punt de vista conceptual com numèric.Relacionar les idees de millora amb tàctiques concretes i alineades en el món del comerç de detall.Definir estratègies des d'un punt de vista possibilista i realista.2) Bloc 2: Què és una bona atenció al client?  Es presenten situacions de la vida quotidiana per analitzar-los i detectar quin és el millor comportament per crear confort. S'analitzen aspectes verbas i no verbals.No verbals: somriure, contacte visual, elegància.6 comportaments en l'atenció al client: ser positiu, fer-lo sentir especial, sorprendre, escoltar, ajudar, personalitzar.El 68% dels clients que perdem, és degut a que no estan contents amb el tracte rebut.3) Bloc 3: Coneixent el comprador des del seu perfil psicològic.A través de la ciència DISC, conèixer 4 perfils de persones i els seus comportaments predictibles, per poder interpretar: com parla? Com és el seu llenguatge corporal? Quins productes compra? Com confia en vostè i els seus productes? Què li motiva a comprar? Quins productes compra? Amb quina rapidesa decideix la seva compra? Com confia en el que se li diu i els seus productes? Què li motiva a comprar? Quines preguntes fa? Què facilita la venda?4) Bloc 4: La venta en el cos a cos. Dues sessions pràctiques. Aquest bloc pretén aportar solucions i destresa quan estàs negociant, suggerint o vencent resistència amb un client.Metodològicament es treballa a partir de Role play's que són gravats. Els participants es visualitzen individualment, identifiquen espais de millora a través de les tècniques explicades i es torna a provar.La tècnica AIDA per explicar un producte.Els 6 principis de persuasió de Cialdini.Els interessos de la part contrària. La clau de qualsevol negociació.Els dimarts i dijous del 13 al 27 de novembreHorari: 14.45 a 16.45hLloc: La Pedrera – Plaça Onze de setembrePreu:GratuïtCurs dins el Programa Integral de suport a les persones emprenedores, amb el suport del Departament d'Empresa i Coneixement i el cofinançament del FSE.Inscripcions:A través de la web de l'IPEP: www.ipep.cat  o trucant al 972 61 18 20               LOCATION: - A concretar - A concretar DTSTART:20181113T134500Z DTEND:20181127T154500Z END:VEVENT END:VCALENDAR