Imprimeix la fitxa d'aquesta activitat Close

Més eficiència = més vendes. Sigues un venedor més efectiu. 10h

Organitzada per: Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP)
Publicada per: splanas
L'activitat comença el: 13/11/2018
I acaba el : 27/11/2018
Lloc: A concretar - A concretar
Descripció:

Aquest curs et dona les claus per a ser un venedor més efectiu.

Objectius del curs:

  1. Conscienciar i motivar als empresaris/empresàries que existeixen espais de millora per potenciar el seu comerç i/o establiment.
  2. Identificar, conèixer i entrenar aquests espais de millora per gestionar el negoci d’una manera més proactiva.

Programa i format

1) Bloc 1: Principis del màrqueting estratègic i tàctic. Com es relacionen les idees de millora?  Sessió-taller.

La sessió es desenvolupa a través d'un cas (taller) inspirat en la realitat. Així durant el taller el participant aprèn a :

  • Analitzar una situació tant des del punt de vista conceptual com numèric.
  • Relacionar les idees de millora amb tàctiques concretes i alineades en el món del comerç de detall.
  • Definir estratègies des d'un punt de vista possibilista i realista.

2) Bloc 2: Què és una bona atenció al client?  Es presenten situacions de la vida quotidiana per analitzar-los i detectar quin és el millor comportament per crear confort. S'analitzen aspectes verbas i no verbals.

  • No verbals: somriure, contacte visual, elegància.
  • 6 comportaments en l'atenció al client: ser positiu, fer-lo sentir especial, sorprendre, escoltar, ajudar, personalitzar.

El 68% dels clients que perdem, és degut a que no estan contents amb el tracte rebut.

3) Bloc 3: Coneixent el comprador des del seu perfil psicològic.

altA través de la ciència DISC, conèixer 4 perfils de persones i els seus comportaments predictibles, per poder interpretar: com parla? Com és el seu llenguatge corporal? Quins productes compra? Com confia en vostè i els seus productes? Què li motiva a comprar? Quins productes compra? Amb quina rapidesa decideix la seva compra? Com confia en el que se li diu i els seus productes? Què li motiva a comprar? Quines preguntes fa? Què facilita la venda?

4) Bloc 4: La venta en el cos a cos. Dues sessions pràctiques. Aquest bloc pretén aportar solucions i destresa quan estàs negociant, suggerint o vencent resistència amb un client.

Metodològicament es treballa a partir de Role play's que són gravats. Els participants es visualitzen individualment, identifiquen espais de millora a través de les tècniques explicades i es torna a provar.

  • La tècnica AIDA per explicar un producte.
  • Els 6 principis de persuasió de Cialdini.
  • Els interessos de la part contrària. La clau de qualsevol negociació.

Els dimarts i dijous del 13 al 27 de novembre

Horari: 14.45 a 16.45h

Lloc: La Pedrera – Plaça Onze de setembre

Preu:

Gratuït

Curs dins el Programa Integral de suport a les persones emprenedores, amb el suport del Departament d'Empresa i Coneixement i el cofinançament del FSE.

Inscripcions:

A través de la web de l'IPEP: www.ipep.cat  o trucant al 972 61 18 20

alt          alt alt     alt

Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi seguiu navegant considerarem que n'esteu acceptant el seu ús. - Més informació sobre les cookies.

-