Imprimeix la fitxa d'aquesta activitat Close

Com millorar les vendes amb actitud i empatia

Organitzada per: Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP)
Publicada per: splanas
L'activitat comença el: 20/04/2020
I acaba el : 20/04/2020
Lloc: Sala polivalent de la Biblioteca de Palafrugell - Carrer de Sant Martí, 18
Descripció:

OBJECTIUS:

  • Agafar consciència dels canvis en els hàbits de compra i aprendre a adaptar-se.
  • Identificar com és el nou consumidor per tal de satisfer millor les seves necessitats.
  • Crear una experiència de compra alineada amb les expectatives de l’actual consumidor per tal que s’enamori dels nostres productes i serveis i acabi tornant.

CONTINGUT:

  • Quins són els principals trets de l’actual consumidor? Quines són les seves necessitats? I els seus hàbits? I les seves expectatives?
  • Com puc fer un autoanàlisis del meu negoci?
  • Quins són els punts forts que ajuden a la meva diferenciació? Com puc aprendre a visualitzar punts de millora concrets?
  • Com puc passar a l’acció i sistematitzar accions comercials concretes per atraure a nous clients i promoure que els que ja tenim en comprin més?
  • Com puc fer calendari per a les xarxes socials, sistemes de prioritats i sistemes de comunicació activa?

DILLUNS 20 D’ABRIL

  • Horari: de 9.00 a 13.00h
  • Lloc: Aula polivalent Biblioteca de Palafrugell

 Preu:    Gratuït

Curs dins el Programa Integral de suport a les persones emprenedores, amb el suport del Departament d'Empresa i Coneixement i el cofinançament del FSE.

Inscripcions:

A través de la web de l'IPEP: Inscripcions

Qualsevol dubte podeu trucar a l'IPEP 972 611820  (Sònia Planas)

alt          alt alt     alt

Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi seguiu navegant considerarem que n'esteu acceptant el seu ús. - Més informació sobre les cookies.

-