Més eficiència = més vendes. Sigues un venedor més efectiu. 10h

Opcions


Protecció de dades
Les dades que ens faciliteu s'incorporaran a un fitxer automatitzat creat per l'Ajuntament de Palafrugell per a deixar constància de la inscripció a les activitats municipals. En la gestió d'aquest fitxer i en el tractament de les dades que es realitza a l'Ajuntament es compleixen els requeriments i les exigències de la normativa vigent en matèria de protecció de dades. En qualsevol moment podeu exercir els vostres drets d'accés, de rectificació, d'oposició i, si és el cas, de cancel·lació, tot adreçant-vos a l'Alcalde-President de l'Ajuntament.


Informació bàsica

L'activitat comença el 13/11/2018 i acaba el 27/11/2018

Lloc: A concretar - A concretar,
Telèfon: 972 61 18 20
Correu electrònic: splanas@palafrugell.cat
Organitzat per: Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP) http://www.ipep.cat

Descripció de l'activitat

Aquest curs et dona les claus per a ser un venedor més efectiu.

Objectius del curs:

  1. Conscienciar i motivar als empresaris/empresàries que existeixen espais de millora per potenciar el seu comerç i/o establiment.
  2. Identificar, conèixer i entrenar aquests espais de millora per gestionar el negoci d’una manera més proactiva.

Programa i format

1) Bloc 1: Principis del màrqueting estratègic i tàctic. Com es relacionen les idees de millora?  Sessió-taller.

La sessió es desenvolupa a través d'un cas (taller) inspirat en la realitat. Així durant el taller el participant aprèn a :

  • Analitzar una situació tant des del punt de vista conceptual com numèric.
  • Relacionar les idees de millora amb tàctiques concretes i alineades en el món del comerç de detall.
  • Definir estratègies des d'un punt de vista possibilista i realista.

2) Bloc 2: Què és una bona atenció al client?  Es presenten situacions de la vida quotidiana per analitzar-los i detectar quin és el millor comportament per crear confort. S'analitzen aspectes verbas i no verbals.

  • No verbals: somriure, contacte visual, elegància.
  • 6 comportaments en l'atenció al client: ser positiu, fer-lo sentir especial, sorprendre, escoltar, ajudar, personalitzar.

El 68% dels clients que perdem, és degut a que no estan contents amb el tracte rebut.

3) Bloc 3: Coneixent el comprador des del seu perfil psicològic.

altA través de la ciència DISC, conèixer 4 perfils de persones i els seus comportaments predictibles, per poder interpretar: com parla? Com és el seu llenguatge corporal? Quins productes compra? Com confia en vostè i els seus productes? Què li motiva a comprar? Quins productes compra? Amb quina rapidesa decideix la seva compra? Com confia en el que se li diu i els seus productes? Què li motiva a comprar? Quines preguntes fa? Què facilita la venda?

4) Bloc 4: La venta en el cos a cos. Dues sessions pràctiques. Aquest bloc pretén aportar solucions i destresa quan estàs negociant, suggerint o vencent resistència amb un client.

Metodològicament es treballa a partir de Role play's que són gravats. Els participants es visualitzen individualment, identifiquen espais de millora a través de les tècniques explicades i es torna a provar.

  • La tècnica AIDA per explicar un producte.
  • Els 6 principis de persuasió de Cialdini.
  • Els interessos de la part contrària. La clau de qualsevol negociació.

Els dimarts i dijous del 13 al 27 de novembre

Horari: 14.45 a 16.45h

Lloc: La Pedrera – Plaça Onze de setembre

Preu:

Gratuït

Curs dins el Programa Integral de suport a les persones emprenedores, amb el suport del Departament d'Empresa i Coneixement i el cofinançament del FSE.

Inscripcions:

A través de la web de l'IPEP: www.ipep.cat  o trucant al 972 61 18 20

alt          alt alt     alt

Més informació